Logo en huisstijl
Bij een (nieuw) bedrijf komt heel wat kijken. Behalve het werk zelf, het opbouwen van een netwerk en de boekhouding, moet je ook nadenken over een huisstijl. Want met visitekaartjes kun je netwerken, een logo zorgt ervoor dat je bedrijf herkenbaar wordt en met een website ben je online vindbaar.
Beginnen bij het begin: een logo
Neem nu merken als Nike, Coca Cola, Coolblue, Bol.com en Albert Heijn. Zodra je de naam hoort heb je direct een beeld bij het merk. Onbewust ken je vaak ook meer bedrijfslogo’s dan je denkt. Een logo is dus een belangrijk onderdeel van je bedrijfsidentiteit. Daarmee kun je direct je naam en als je wilt ook je dienst of product onder de aandacht brengen. Behalve de vorm, de typografie en het beeldmerk is kleur bij de ontwikkeling van je logo heel belangrijk.
Zo pakt Floor dat aan
Samen bespreken we wat je wilt dat je logo uitstraalt. Wil je een strak logo met alleen je bedrijfsnaam of wil je met je logo direct laten zien wát je aanbiedt? Ik help je bij het maken van de juiste keuze. Daarnaast adviseer ik je over kleurgebruik. Want ook met kleur geef je onbewust al een boodschap af aan je toekomstige opdrachtgever of klant. Zo maak ik met veel liefde en creativiteit jouw ideale bedrijfslogo.
Huisstijl
Al tijdens het ontwerpen van je logo, denk ik na over de uitwerking van je huisstijl. Die twee zijn eigenlijk onlosmakelijk aan elkaar verbonden. Ik denk mee over wat jouw bedrijf nodig heeft aan drukwerk en online ontwerpen en zorg voor een huisstijl die overal in doorgevoerd kan worden.
Een greep uit de opdrachtgevers van Puur Floor:
Of het nu een compleet nieuw of eerste logo is of een logo dat gerestyled moet worden: Puur Floor weet raad! Inmiddels heb ik al voor veel tevreden opdrachtgevers een logo mogen ontwerpen of mogen helpen bij een rebranding. Een greep uit deze opdrachtgevers vind je hieronder.